utorok 30. októbra 2012

Only Want To Be Happy-Intro

Ahojte! Takže toto je intro k príbehu Only Want To Be Happy, ktorá bude o Stelle a Louisovi. Ak sa vám páči tak napíšte koment alebo aspoň zakliknite Like dole. 

Vaša Nina



Volám sa Stella Sophie Carter, narodila som sa 6. júna a žijem v menšom mestečku Doncaster. Teraz mám 21 rokov a pracujem ako modelka. Mám dlhé, hnedé, jemne zvlnené vlasy a čokoládovo-hnedé oči. Moje obľúbené raňajky sú cereálne hviezdičky s mliekom a škoricové latté zo Starbucksu. Milujem cestoviny v akejkoľvek podobe. Zapekané, s omáčkou, hocaké. Celkovo mám veľmi rada taliansku kuchyňu. Zbožňujem pizzu. Na večeru si dávam už iba zeleninový šalát. Najradšej mám rukolový. Mala som ťažký život no teraz som šťastná. Na základnej škole ma šikanovali a posmievali sa mi pretože som mala 'pár kíl naviac'. Skrátka bola som tučná. Na strednej sa všetko zmenilo, začala som cvičiť a upravila som si jedálniček.  Začala som sa venovať tancu a venujem sa mu dodnes. Ale späť k téme. Vždy som bola terčom posmechu. Bola som dobrá žiačka a na vysvedčení som mávala vždy samé jednotky, no prestávky boli moja nočná mora. Nikdy na to nezabudnem. Najhoršie som znášala posmešky a žartíky od jedného chalana, na ktorého meno už nechcem ani pomyslieť. No na druhej strane som im vďačná. Aspoň ma prinútili prebudiť sa a začať so sebou niečo robiť. Teraz vážim 52 kg a mám miery 90-60-90. Vďaka tomu sa môžem venovať práci ktorá ma baví. Modelingu. Momentálne pracujem pre menšiu značku tu v Doncasteri no pred časom som dostala ponuku pracovať v Londýne pre Roberto Cavalli. Viem, je to ponuka, ktorá sa neodmieta no stále sa rozhodujem. Budem sama v tom veľkom meste, musela by som si zohnať ubytovanie, sama si variť. S varením by nebol problém. Rodina a priatelia mi vravia, že ak by ma modeling prestal baviť, môžem sa živiť ako kuchárka, pekárka alebo cukrárka. Väčší problém by bol, že by som sa musela sama pohybovať po obrovskom Londýne. Po mamke som zdedila veľmi slabé orientačné schopnosti takže by som sa mohla veľmi ľahko stratiť. Do 31. júna im mám záväzne nahlásiť či od 15. júla nastúpim do novej práce alebo nie. Zatiaľ je iba 12. júna takže mám dosť času na rozmyslenie. Kris- moja najlepšia kamarátka mi radí aby som neváhala a ponuku prijala. Vraj ak bude najhoršie, v iPhone mám navigáciu. Robí si z toho prču a ja s ňou. Neviem čo by som bez nej robila. Ak sa presťahujem do Londýna, bude mi veľmi chýbať. Asi si ju pribalím do kufra. Moja mamka s ockom mi radia aby som zostala doma. Jasné! Chcú ma mať pod dozorom takže ich názor neberiem veľmi vážne. Moja sestra Alice mi tiež radí, aby som išla skúsiť šťastie. Ona má ešte len 18 a asi pôjde na školu do Londýna, tak by sme mohli bývať spolu. Budem to mať veľmi ťažké rozhodnúť sa, no keď sa konečne rozhodnem, verím, že to nebudem ľutovať.



Stella Sophie Carter

4 komentáre: