piatok 2. novembra 2012

Only Want To Be Happy-Časť 3


Ahojte, máte tu novú časť OWTBH. Dúfam, že sa vám bude páčiť a chcem vás upozorniť, že som prestavila pridávanie komentárov. Teraz môžete komentáre pridávať všetci. Stačí ak tam dole kde treba vybrať účet zakliknete Anonymny používateľ. Naozaj vás prosím, komentujte. Nemusíte písať eseje, stačí smajlík. Len aby som vedela, že to čítate. 

Vaša Nina


Keď som bola od tejto bandy vzdialená asi iba na meter, došlo mi, že domov nemajú v pláne len tak ľahko odísť. A ja asi tiež nie.
  
Lebo v momente ako som sa k nim s vyľakaným výrazom priblížila, začali sa smiať ako blázni a ja s nimi. Boli to kamaráti ešte zo strednej a dávnejšie sme sa stretávame na diskotékach, na párty a tak no teraz sme sa dlho nevideli. Mimochodom dosť sexi kamaráti. Jack, Cody a Marcus sa už prestali smiať a postupne ma všetci objali. "Hádam by si sa nás bála. To vyzeráme až tak hrozivo?" spýtal sa ma Cody. "Nie, tak to nie je." presviedčala som ich. "No pekne, a to sme si mysleli, že sme celkom fešáci." Ach ten Jackov humor som milovala. Začala som sa smiať a staršia pani vybehla z domu, pri ktorom sme stáli a začala po nás ziapať, či vieme koľko je hodín. No to sme sa začali smiať ešte viac, pretože ten jej výraz tváre bol tak vtipný. Babička len nahnevane zaliezla späť do domčeka a zhasla svetlo. "Nie vážne nevyzeráte zle, ale zhasla lampa, zrazu ste sa vynorili z tmy, no, nebolo mi všetko jedno." usmiala som sa na nich. "Há niekto tu je strachopud." "Jack, dobre vieš, že to tak nie je." už ma začínali štvať. "Ale no nehnevaj sa, on tak nemyslel. Veď nás poznáš." Marcus ma chytil okolo pliec a pohŕdavo ukázal na Jacka a Codyho. "Ach chlapci moji. Dlho sme sa nevideli." na nich sa človek proste nedokáže hnevať. Človek ich musí zjesť taký boli feši. "No, ženo, rastieš nám do krásy." typický Jack. "Ja viem." zasmiala som sa. "Ale nie, ja som predsa skromná bytosť." Všetci traja sa začali smiať. "A hádam nie?" spýtala som sa ich. "Tá najskromnejšia pod slnkom." pomedzi smiech utrúsil Cody. "Pche." mykla som plecami, urazene som sa otočila a akože som odchádzala. "Hej Stella počkaj." chytil ma za zápästie Marcus. "Myslel som, že niekam skočíme." Otočil si ma k sebe a tváre sme mali od seba pár centimetrov. Bože, tie jeho oči. Nemohla som povedať nie. "Tak fajn." precedila som cez zuby a stále som nedýchala. Potom ma pustil a kráčali sme späť ku Codymu a Jackovy, ktorý sa tak tajnostkársky usmievali. "Tak kam by si chcela ísť?" spýtal sa Jack. "Ja neviem, vyberte niečo vy." odpovedala som a stále som rozdýchavala ten Marcusov pohľad. "Tak fajn, poďme do Barneyho clubu." navrhol Cody. "Dobrý nápad, poďme." zavelil Marcus. "Fajn, ale počkajte, musím zavolať mamke. Myslí si, že už som na ceste domov, aby sa nebála." zastala som a vytiahla iPhone. "Tak okay, počkáme ťa tam pri tom aute." Jack ukázal na nejaké tmavé auto, ja som prikývla a oni odišli.  Zavolala som mamke a utekala som sa nimi aby ma nemuseli dlho vyčkávať. "Som tu." víťazoslávne som zvolala. "Tak poď, ty naše malé dievčatko." zasmial sa Jack a spolu s Codym ma chytili z oboch strán za ruky. "Héj, zato že som volala mamke nie som žiadne malé decko. Veď poznáte mamku. Iste by vyvádzala." tvárila som sa urazene, ale ich ruky som nechala tak. Vyhovovalo mi to. Škoda, že nemám tri ruky, pretože Marcus sklesnuto kráčal za nami a kopal si kamienok. Dnes bol nejaký divný, ale nebudem to riešiť. "Tak čo ako žiješ, čo robíš, nejaké novinky? Musíš nám toho veľa povedať." začal sa spytovaťCody. "Ani nič také zaujímavé, stále pracujem ako modelka a mám sa celkom dobre." usmiala som sa na oboch. Po chvíli rozprávania o našich terajších životoch sme prišli ku klubu a vošli sme dnu. Všade ľudia tancovali na Dimitriho Vegasa a Mikea Likea. Zamierili sme k baru a tam sme sa pustili a usadili sa na barové stoličky. Marcus si sadol vedľa mňa. Objednali sme si tequilu  a pokračovali v rozprávaní. Teraz sa už zapájal aj Marcus. Dozvedela som sa, že sa rozišiel s Hannah. Cody sa rozhodol, že si spraví vysokú a Jack pracuje s autami, čo bol jeho životný sen. Keď som dopila tequilu objednala som si už iba džús. Nechcela som sa opiť. "Môžeš na chvíľku?" spýtal sa ma Marcus, čo ma dosť šokovalo. "Iste. Páni, ospravedlňte ma." otočila som sa na Jacka a Codyho, ktorí si niečo šušotali a smiali sa. Postavila som sa a nasledovala som Marcusa. Keď zastavil zostala som stáť oproti nemu a pozerala som sa mu do očí. "Vieš, už dávno som ti chcel povedať, že.... 

 Jack a Cody

Marcus

8 komentárov:

  1. Ou ,to vyzerá zaujímavo :)Som rada že si prerobila možnosti pridávania komentárov :D pretože som chcela zakaždým okomentovať no nevedela som ako :D Teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vsak jasne kamosi :D aj mi odlahlo :D aaky pekny su :D ze wrr :D :D a aj skromny :DD ale ne cast super :D a co jej chce marcus povedat? :D zeby jej vyznal lasku? Hm :D dedukcie za milion co ty poviem :D tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidíš :) Lepšie povedané dočítaš sa :D A thanks :)

      Odstrániť
  3. Wúúh! Ešte, že tak :D :D Nejakých masových vrahov by som asi nezniesla! :D :D Inak, je to super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bomba... Už sa teším na ďalšiu časť... :)

    OdpovedaťOdstrániť