pondelok 5. novembra 2012

Only Want To Be Happy-Časť 5

Ahojky, nová časť OWTBH :) Dúfam, že sa vám bude páčiť. A nezabúdajte, že môžete aj komentovať. Robí mi to fakt radosť. 

Vaša Nina :)


Mamka ma už volala domov. Marcus ma odprevadil a pred dverami mi daroval ešte jeden krásny bozk.

Len čo som vošla mamka sa mi postavila do cesty a dala ruky v bok. "Kto to bol?" spýtala sa zatiaľ celkom pokojne. "Čo kto bol?" tvárila som sa nechápavo. Skadiaľ  do dočerta vie? "Ten chlapec, s ktorým si sa vonku olizovala." už bola naštvaná. "No to bol Marcus. A skadiaľ to vieš?" odpovedala som akoby sa nechumelilo. "Jáj tak keď to je Marcus tak fajn. A počula som tvoj smiech tak som sa pozerala von oknom" už bola úplne v pohode a vyškierala sa na mňa. Marcusa mala rada. Vraj je to milý, slušný chlapec z dobrej rodiny. "Bože mami, nevieš, že špehovať sa nemá?" spýtala som sa akože nahnevane. "Ale no. Dobre vieš, že my mamy sme lepšie ako FBI. A mimochodom, kedy ste sa stihli dať dokopy?" už zase vyzvedala. Ak jej neodpoviem asi ma ani nevpustí ďalej do domu. "Vieš, čo som ti volala, že som stretla spolužiakov a že s nimi idem von? No tak potom ma bol Marcus odprevadiť a spýtal sa ma či s ním chcem chodiť. Najskôr som mu povedala, že si to premyslím ale potom som mu v parku povedala áno." usmiala som sa. "Vidím, že si šťastná. Tá iskra v tvojich očiach. Och Stellka ľúbim ťa. Budeš mi chýbať." Och bože. Už je to tu zase. Mamka začala plakať a objala ma. "Ale mami, dobre vieš, že tu budem každý druhý týždeň." objala som ju tiež. "Viem, ale aj tak mi budeš chýbať." Chvíľu sme tam stáli, keď som si zrazu uvedomila, že som Marcusovi nepovedala, že idem do Londýna.' Nebudem kaziť dnešok, poviem mu to zajtra.' povedala som si sama pre seba, rozlúčila som sa s mamkou a išla spať.

Ráno som sa zobudila s pocitom, že to bol dnes v noci najkrajší sen môjho života. Väčšinou sa mi snívali iba nočné mory. Rozhodla som sa, že si dám poriadnu sprchu. Vyzliekla som si oblečenie zo včera- hneď ako som sa dotkla postele som zaspala, a vliezla som do mojej milovanej sprchy. Nechala som horúcu vodu aby mi stekala po chrbte a uvoľnila my stuhnuté svaly. Potom som sa namydlila milovaným melónovým sprchovým gélom a zmyla zo seba penu. Vyšla som von len v osuške, keď mi začal zvoniť mobil. Ponáhľala som sa aby to dotyčný/ná nezrušil, lenže to by som nebola ja keby som sa nepotkla o koniec osušky a nezosypala sa na zem. Ruplo mi v kolene a dosť to zabolelo, no po chvíľke to prešlo. No ten na druhej strane to položil. Doplazila som sa k iPhonu a vzala ho. Odblokovala som ho, naťukala kód-len pre istotu, keby bola mamka zvedavá a pozrela som kto mi volal. Mala som 11 zmeškaných hovorov a 4 esemesky. Odosielateľ: Marcus. Otvorila som prvú. 'Ahoj láska. Ako si sa vyspala?' Moment, moment, moment. To nebol sen? Spätne som si premietla včerajšiu noc. Oh bože! Ja chodím s Marcusom. To je úžasné. Hneď som otvorila druhú SMS. 'Zlatko ešte spíš?' Aký je zlatý. :) Ňuňu. V posledných dvoch mi poslal iba smajlíkov. Rozhodla som sa odpísať. 'Prepáč láska. Bola som v sprche. :*' napísala som a klikla na Send. O pár sekúnd mi odpísal. 'Takže v sprche? :D' typický chlap. 'Ale no no no! Hneď tak zrána? :D  Musíme sa stretnúť. Musím ti niečo povedať.' Spomenula som si, že mu musím povedať o Londýne. 

12 komentárov:

  1. Júj... Rýchlo ďalšiu! :D Inak super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné :D :) Dalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kedy bude dalšia? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zajtra :/ Sorry baby :) Tento rok absolvujem v tanečnej škole a musím sa učiť na skúšky a chodiť na tréningy v utorok, stredu, štvrtok, piatok a v sobotu :D Ale milujem to :D

      Odstrániť
    2. Prosíííím :D už je 11. :D

      Odstrániť
    3. Sľubujem že zajtra :) Mám toho hrozne vela :/ A bolo tu málo vzhliadnutí. Do včera tu bolo sotva 15 :(

      Odstrániť
  4. Prepáč že ťa stále s tým otravujem :D :D :D Ale kedy? :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už je to viac ako mesiac

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ĎalŠiú ;)Pekne píšeš, lééén zmiatla si ma... to bude o Stele a Marcusovi alebo to bude aj o 1D? k=o, ja to budem čítať aj tak, len neviem čo si mám myslieť :P

    OdpovedaťOdstrániť